Wersje językowe
Producenci
Zaloguj się
Składanie zamówień

Z uwagi na dynamiczny wzrost cen nawozów, możliwość składania zamówień za pośrednictwem naszego sklepu została wyłączona. W celu złożenia zamówienia prosimy o kontakt pod nr telefonu: (22) 631-29-07.

Za utrudnienia przepraszamy!

Składanie zamówień
Z uwagi na dynamiczny wzrost cen nawozów, możliwość składania zamówień za pośrednictwem naszego sklepu internetowego została wyłączona. W celu złożenia zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: (22) 631-29-07. Za utrudnienia przepraszamy.
Jak kupować

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszymi konsultantami pod nr tel.:

(22) 631-29-07

Doradcy udzielą Państwu niezbędnych wskazówek dotyczących składania zamówień, przygotują odpowiednie dokumenty oraz ustalą terminy dostaw. Nasz serwis umożliwia także składanie zamówień on-line. Poszczególne etapy złożenia zamówienia prezentujemy poniżej:

Kupowanie w sklepie internetowym SkładRolny.pl jest bardzo proste i składa się z 4 kroków.

Krok 1 - wybór produktów.

Produkty dostępne w sklepie internetowym podzielone są na kategorie (np. nawozy mineralne), podkategorie (np. nawozy azotowe) oraz wielkości opakować (np. big-bag). 

Szukając konkretnej grupy produktowej mogą Państwo skorzystać także z wyszukiwarki, która znajduje się pod katalogiem produktów. 

Po wybraniu grupy produktowej pojawia się lista produktów, zawierająca podstawowe informacje o każdym z nich.

 Z listy produktów mogą Państwo przejść do konkretnego produktu:

  • klikając nazwę produktu,
  • klikając jego zdjęcie,
  • klikając "zobacz więcej".

 
Jeżeli szukają Państwo konkretnego produktu i znają jego nazwę, symbol lub numer katalogowy (całość lub tylko część), mogą Państwo skorzystać z wyszukiwarki znajdującej się na górze strony wpisując frazę i klikając "Szukaj". Pojawi się lista produktów zawierających wpisany przez Państwa ciąg znaków.

Oferowane przez nas produkty posiadają podstawowe atrybuty, określone jako składniki poszczególnych produktów, np.: Azot, NPK, Wapń itp. stwarza to dodatkowe możliwości wyszukiwania produktów.

Krok 2 - złożenie zamówienia.

Jeżeli podjęli Państwo decyzję o zamówieniu produktu, proszę kliknąć w przycisk "Do koszyka". Na stronie "Twój koszyk" zobaczą Państwo listę produktów, które zostały do niego włożone, kwotę do zapłaty za nie oraz opłatę za dostawę - jeśli nabyli Państwo usługę "Transport" w ilości odpowiadającej ilości kilometrów od producenta do miejsca dostawy. Poniżej znajdą Państwo także wartość całego zamówienia.

Jeżeli skompletowali Państwo koszyk, należy wykonać następujące czynności, należy zatwierdzić zamówienie, klikając "Zamawiam".

Państwa Zamówienie otrzyma numer i zostanie przesłane do sklepu internetowego, o czym zostaną poinformowany e-mailem lub telefonicznie. 

Następnie nasz pracownik skontaktuje się z Państwem e-mailowo lub telefonicznie, aby ustalić dokładny termin odbioru lub dostawy oraz ostatecznie potwierdzić możliwość realizacji wszystkich istotnych elementów zamówienia i zawarcia umowy/wystawienia zlecenia na realizację zamówienia. Zamówienia są potwierdzane od poniedziałku do piątku  w godzinach 8.00 - 16.00. Jeżeli w trakcie obsługi zamówienia nastąpi potrzeba kontaktu telefonicznego (np. w celu umówienia dostawy), a naszemu pracownikowi nie uda się skontaktować z Państwem w ciągu 3 kolejnych dni, złożone zamówienie zostanie wstrzymane w realizacji.


Krok 3 - zapłata za zamówione produkty.

Zamówienia realizowane są pod warunkiem uzyskania przedpłaty na poczet ich zakupu oraz kosztów transportu, jeśli taką usługę nabyli Państwo wraz z oferowanym przez SkladRolny.pl produktem. Wartość zamówienia oraz termin wpłaty potwierdzone zostaną podczas ustaleń warunków zamówienia. Stali klienci mają możliwość dokonania zapłaty za dostarczone towary i usługi z 3 dniowym terminem płatności. Nowym Klientom oferujemy możliwość nabycia produktów na zasadach przedpłaty zaliczki w wysokości 10% wartości zamówienia i zapłaty pozostałych 90% ceny gotówką przed rozładunkiem zamówionych przez Państwa produktów. Szczegóły prosimy ustalić z obsługą sklepu przed potwierdzeniem realizacji zamówienia.

W przypadku przedpłat, termin ich dokonania zostanie wskazany przez obsługę sklepu w chwili ustalenia terminu dostawy.

Krok 4 - dostawa i odbiór produktów.

W przypadku, gdyby zamówione produkty miałyby być dostarczone Transportem Sprzedającego, należy zamówić (dodać do koszyka) usługę transportową z zakładki: menu/Transport 24 tony.   

Produkty dostarczone będą zgodnie z ustaleniami, środkami transportu o ładowności 24 ton. Zobowiązani są Państwo do zorganizowania rozładunku zamówionych produktów, tj. odpowiedniej ilości osób (w przypadku produktów konfekcjonowanych) lub sprzętu (w przypadku produktów w Big-Bagach). Sklep SkładRolny.pl nie oferuje bowiem usługi rozładunku zamówionych przez Państwa produktów.

Należy pamiętać także aby miejsce dostawy było przystosowane do ruchu pojazdów wysokotonażowych oraz posiadał możliwość dokonania rozładunku. Przy odbieraniu produktów powinniście Państwo posiadać dowód osobisty, czy inny dokument ze zdjęciem i adresem zameldowania, który podany został w zamówieniu, lub dokumenty umożliwiające identyfikację Odbiorcy w przypadku zamówienia przez Firmę. Celem uniknięcia pomyłek mogą Państwo zostać poproszeni o ich okazanie.

W przypadku odbioru własnego zamówionych produktów, obsługa sklepu poinformuje Państwa o terminie i możliwościach załadunku zamówionego produktu.

UWAGA: Minimalna wielkość zamówienia  - 24 t jednego asortymentu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl